06 - 48 71 88 78 voetreflexpraktijkbalans@gmail.com

Voor wie en wanneer?

Reflexzonetherapie, ook wel bekend als voetreflexmassage of voetreflexologie, is geschikt voor iedereen en voor alle leeftijden. Reflexzonetherapie werkt tevens preventief en kan uitstekend naast andere, reguliere en alternatieve behandelmethoden worden toegepast.

Reflexzonetherapie kan worden toegepast voor behandeling van de meest uiteenlopende klachten en natuurlijk ook gewoon om heerlijk te ontspannen!

Voetreflextherapie geeft je meer energie, het brengt ontspanning en balans, je komt gemakkelijker uit je hoofd, je kan er beter door gaan slapen, het geeft innerlijke rust, verhoogt de weerstand, het biedt ondersteuning bij burn-out en stress, het ondersteunt je lichaam bij allergieën, het helpt het hormonaal evenwicht te herstellen zoals bij overgangs- en/of menstruatieklachten, het is effectief bij nek- schouder en rugklachten, het helpt bij maag- en darmklachten, het helpt bij hoofdpijn en migraine, zorgt voor vitaliteit, verbetert de doorbloeding, bevordert de afvoer van afvalstoffen, werkt ondersteunend bij chronische ziekten en het ontspant en versoepelt pijnlijke en vermoeide voeten.

Voetreflex verlaagt je stress. Wist je dat stress je immuunsysteem kan uitschakelen.

90 % van alle ziekten en aandoeningen is stress gerelateerd.

Teveel stress die te lang aanhoudt, veroorzaakt zogenaamde chronische stress, die in verband wordt gebracht vele ziektebeelden. Ziekte is het topje van de ijsberg. Stress beïnvloedt ons ook emotioneel en bederft de blijdschap die je aan het leven kan beleven.